A megrendelt terméket szerződött partnerünk juttatja el Önhöz.

Mindazonáltal Szolgáltató munkatársai minden tőlük elvárhatót megtesznek annak érdekében, hogy a termék adatlapján feltüntetett szállítási határidőket megtartsák. Egyébiránt mind a Szolgáltató, mind pedig Szolgáltató szállító partnere informálja Vevőt a kézbesítés várható időpontjáról.

A szállítási határidő – amennyiben az az ajánlatban külön feltüntetve nem szerepel - 3 munkanap. Amennyiben nincs raktáron valamennyi megrendelt termék, Szolgáltató e-mail útján felveszi a Vevővel a kapcsolatot és lehetőséget biztosít rész-szállítmány igénybevételére, amennyiben a hiányzó termék beérkezése 3 munkanapon túl várható.
Ha a megrendelt termék a későbbiekben már nem áll rendelkezésre beszállítói okból adódóan, Szolgáltató a Vevőt erről haladéktalanul tájékoztatja és az előre kifizetett ellenértéket visszautalja a Vevő részére, a tájékoztatást követően legkésőbb 30 napon belül.

Kiszállítás esetén a csomag tartalmazza a számlát. Vevő köteles a csomagot kézbesítéskor a futár előtt megvizsgálni, és a termékeken, csomagoláson észlelt esetleges sérülés esetén köteles jegyzőkönyv felvételét kérni, sérülés esetén a csomagot nem köteles átvenni. Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt a Szolgáltató nem fogad el.

A csomagok kézbesítése munkanapokon történik 8:00-17:00 közötti időszakban.