Termékeinket a Magyarországon érvényben lévő jótállásra vonatkozó szabályoknak megfelelően forgalmazzuk.
Az általunk árusított készülékekhez a garanciát, a gyártók biztosítják önnek. Így ön élvezheti a gyártói szervizháttér biztonságát és a terméktámogatásokat. Csak ez a fajta garancia biztosítja, hogy szükség esetén, készülékét a lehető legrövidebb időn belül szakszerűen megjavítsák vagy cseréljék újra, ha a szakszerviz úgy dönt.

Jótállási igény az alább felsorolt iratok együttes bemutatásával érvényesíthető:

- A termék teljes gyári csomagolása minden gyári kiegészítővel
- A nyugta vagy számla eredeti példánya
- A termékhez gyárilag mellékelt garancia jegy (amennyiben tartozik hozzá)

Ezek részleges vagy teljes hiánya esetén nem tudjuk a jótállási igényt elfogadni.

A garanciális problémával cégünknek eljuttatott készülékeket továbbítjuk a garanciális hátteret biztosító forgalmazóhoz/márkaszervizhez , aki intézkedik ezek mielőbbi javításáról esetlegesen cseréjéről a vonatkozó jogszabályok betartása mellett. A garanciális javítások, átvizsgálások átfutási ideje jellemzően 30 munkanap, de a szervizek fenntartják a jogot arra, hogy ez az időtartam indokolt esetben hosszabb is lehet.

A garanciális visszajuttatás költségeit minden esetben a vásárló állja. Utánvétellel küldött csomagokat nem áll módunkban átvenni.

Apple termékek 24 hó eu-s garancia.

Eu-ban bárhol igénybe vehető szolgáltatás és a készülék első üzembe helyezésének dátumától indul. Az ügyfél bármelyik ,hivatalos márkaszervizhez fordulhat. Probléma esetén a szerviz a készülék gyári száma alapján ellenőrzi, hogy jogosult-e a garanciális javításra. A következő link segítségével könnyedén ellenőrizhető készülékünk garanciális státusza. Kizárólag csak aktívált készülék ellenőrizhető le!
https://checkcoverage.apple.com/hu/hu/

Huawei, Honor termékek: 24 hó EU-s garancia.

Probléma esetén webáruházunkhoz kell visszajuttatni a hibás készüléket. A javításokat magyarországi hivatalos márkaszerviz végzi. Huawei termékgarancia könnyedén ellenőrizhető a HiCare alkalmazás telepítésével illetve a következő linken,
https://consumer.huawei.com/bd/support/warranty-query/

Xiaomi készülékek esetén 24 hó garanciát,biztosít a forgalmazó.

Probléma esetén a terméket webáruházunkhoz kell visszaküldeni és a forgalmazó gondoskodik a készülék javításáról vagy cseréjéről.

Redmi (by Xiaomi ,2019-től) készülékek esetén 24 hó garanciát,biztosít a forgalmazó.

Probléma esetén a terméket hozzánk kell visszaküldeni és a forgalmazó gondoskodik a készülék javításáról vagy cseréjéről.

Samsung készülékek esetén 24 hó gyártói garanciát biztosítunk.

Probléma esetén webáruházunkhoz kell visszajuttatni a hibás készüléket. A javításokat magyarországi hivatalos márkaszerviz végzi.


Nem tartozik a garanciális javítások közé:

- a felhasználó által jelzett folyadékkár;
- egyértelmű jel a korrózióra, vagy ha a belső folyadékérzékelő el van színeződve;
- ha az LCD törött, az előlap üvegének sérülése nélkül;
- extrém használat miatt bekövetkezett képernyő beégés,sárgulás stb estén kivétel ha ez típushiba miatt következik be.
- lézer okozta sérülés a kamera érzékelőjén;
- törésponttal rendelkező hajszálrepedés a kijelző üvegén, vagy több repedés;
- szilánkos, darabos törés a kijelző üvegén;
- sérült jack- és töltő -aljzat (például idegen test, ami nem eltávolítható, vagy ha a töltő -aljzat érintkezői elhajlottak);
- extrém karcok, átlyukadt készülékház, letört, hiányzó gombok;
- meghajlott készülékház;
- szétnyílt készülék – kivétel ha az akkumulátor nyomta szét;
- sérült hangszóró/mikrofon védőrács, vagy idegen anyag, ami nem eltávolítható.
- illegális szoftveres beavatkozás, root-olás, jailbreak-elés ,főzött rom telepítése.
- elfelejtett iCloud azonosító vagy jelszó törlése.
- elfelejtett FRP lock, Samsung Account, Mi cloud, Huawei ID törlése.
- a készülékház kifényesedése;
- lepattant, leütődött darabok;
- karcok, kopások;
- mély karcok;
- ütődések okozta bemélyedések.
- ha nem egyezik a készülék színe, mérete, vagy típusa a sorozatszám/ imei szám által mutatottal;
- szándékos rongálás, vagy bármely, engedély nélküli módosítás;
- szétszedett eszköz vagy hiányzó alkatrészek;
- nem eredeti akkumulátor;
- nem kompatibilis hálózati vagy autós töltő használatából eredő hibák